11-SEO tipy

12 SEO tipů pro docílení vysokého PR pro vaše klíčová slova.

Snahou každého internetového obchodníka, nebo webmastra je docílit, aby se jeho stránky zobrazovaly při zadání jeho klíčových slov, na první stránce ve výpisech vyhledávacích serverů. V tomto článku najdete několik dobrých tipů pro SEO, které mohou dát dobrou šanci dostat se ve výpisech vyhledávačů mezi Top 10 při vložení vašich klíčových slov.

SEO má své výhody. Je to zdarma, na rozdíl od placených „prokliků“, kdy musíte zpaltit pokaždé, když někdo klikne na váš odkaz, aniž by si něco koupil. Výpisy na stránce výsledků vyhledávání mohou také přilíkat více návštěvníků, než například výpisy „zaplacené reklamy“. Lidi nejsou přílič nakloněni ke klikání na výpisy placené reklamy, ale dávají přednost standardním výpisům na stránce výsledků.

Nevýhodou SEO je, že vyhledávače přiliš často mění své algoritmy, ale nemusíte zoufat. Při dodržení níže uvedených návodů, šance na umístění vašich stránek v Top 10 výpisech při vložení vašich klíčových slov, bude podstatně větší.

1. Ukotvit vaše klíčové slova do textu příchozích odkazů.

Každý odkaz na vaše stránky zveřejněný na jiných webech se vám v očích robotů vyhledávačů počítá jako kladný hlas. Pokud v těchto odkazech bude zařazeno nějaké vaše důležité klíčové slovo, pak máte větší šanci na lepší umístění ve výpisech vyhledávačů.

2. Klíčové slova musí být obsažena v titulku stránky.

Vyhledávače kladou velký důraz na <title> html kód a z obsahu zjistí jaké téma je obsahem vaši stránky. K dosažení dobrých výsledků je bezpodmínečně nutné do názvu pro stránku vložit rozhodující klíčová slova. Ale pozor, název by neměl být delší než 60 znaků.

3. Vložit klíčová slova do vašich vlastních odkazů.

Vložení klíčových slov do vašich vlastních odkazů pomůže zajistit vyšší hodnocení u těchto slov. Například pokud chcete dostat vysoké hodnocení na klíčové slovo „prodej software“, váš odkaz na stránku by měl být http://vaše_doména.com/prodej-software.html.

4. Hustota klíčových slov v obsahu stránky.

Protože vyhledávače mění své algoritmy velmi často, v podstatě neexistují žádná pravidla pokud jde o dodržení správné hustoty klíčových slov v obsahu stránky. Objevily se i teorie, že Google považuje hustotu slov vyšší jak 2% již za spam, ale Yahoo a MSN vám dají záporné hodnocení stránky až při hustotě vyšší jak 5%.

Různí odborníci na SEO samozřejmě mají různé názory na hustotu klíčových slov, takže ve skutečnosti nemusí soustřeďovat veškerou energii jen na tento problém. Stačí uvést klíčová slova na začátku textu a pak pokračovat normálně přirozeně. Cílem by mělo být dosžení hustoty slov ne více jak 2-3%, ale psát je odděleně od sebe, rozsadit je tak, aby text vypadal přirozeně. Jak ho budete vnímat vy, tak ho uvidí a vyhodnotí roboti vyhledávačů.

5. Umístění klíčových slov mezi HTML znaky H1, H2 atd.

Vyhledávače kladou velký důraz na slova umístěná mezi znaky (<H1>, <H2> atd.), takže to by byl dobrý nápad vložit do řádků mezi tyto znaky některé vaše klíčové slovo. Jenom se ujistit, že to bude na pohled přirozené a ne násilné.

6. Použít pro zvýraznění některých klíčových slov silný text, nebo text kurzívou.

Vyhledávače lépe registrují slova , která jsou vložena s použitím silného textu, nebo kurzívy, takže umístění klíčových slov mezi značky <strong>, nebo <i>, vám pomůže zvýšit hodnotu těchto slov.

7. Vložit klíčové slova blízko začátku obsahu stránky.

Ačkoli to není nezbytná nutnost pro SEO stránky, uvedení klíčových slov na začátek obsahu je dobrou cestou SEO strategie, protože vyhledávače kladou velký důraz na prvních několik částí webové stránky. Nic se však nesmí přehánět a vše musí působit naprosto přirozeně.

8. Vložit klíčová slova do meta tagů.

Ačkoliv Google již přehlíží meta tagy, a nevěnuje jim velkou pozornost, Yahoo a MSN je stále čtou. Obětujte proto několik minut vašeho času a vložte klíčová slova do meta tagů.

9. Vložit klíčová slova do „ALT“ tagů.

Vyhledávače neumí číst grafiku a obrázky, ale mohou přešíst text vložený do <alt> tagů. Máte-li na stránce grafiku, obrázky, bannery, fotografie, bezpodmínečně vyplňte textem všechny <alt> tagy, ale zase pozor nepřehánět.

10. Dbát na LSI (Latentní sémantické indexování – článek SEO 11)

Vyhledávací motory kladou velký důraz na stránky, které mají v obsahu slova související s klíčovými slovy, ale jinak napsána. Například jestlže vaše klíčové slovo je „úpravy fotografií“ pak vaše stránka bude mít vyšší hodnocení, když v obsahu budou slova jako například – po „restaurování“ vašich fotografií -, nebo – po „rekonstrukci“ vašich fotografií -, než když bude v obsahu uvedeno použité klíčové slovo – po „úpravě fotografií“. LSI náměty lze najít na http://labs.google.com/sets

11. Dodržení vzdálenosti mezi klíčovými slovy v obsahu.

Pokud vaše klíčové slovo obsahuje 2 nebo více slov, např.:“marketingová strategie“, je nutno dbát v obsahu stránky, aby tato slova byla pokud možno vždy u sebe. Jakmile napíšete do obsahu v první větě „marketingové“ a někde v páté větě slovo „strategie“, sice se to počítá, ale výsledek hodnocení je horší, než když jsou tato slova vedle sebe.

12. Nikdy nepoužívat jako klíčová slova, slova, jež nepřísluší danému tématu stránky.

Nikdy nevkládejte do obsahu stránky slova, která nesouvisí s tématem stránky. Takový postup má velmi negativní vliv na hodnocení stránky i při vyhledávání podle skutečných platných klíčových slov. Pokud roboti vyhledávacích serverů zjistí, že slova v obsahu stránky nesouvisí s tématem v titulku, automaticky takovou stránku vyřadí z výpisů vyhledávání.

Doufám, že těchto několik stručných tipů pro zkvalitnění SEO vašich webových stránek vám pomůže dostat se mezi Top výsledky vyhledávacích serverů. Přejí hodně štěstí ve vašem SEO úsilí.

Autor článku:
Jeremy Gislason
O autoru: Jeremy Gislason je přední odborník na online marketing a podnikání. Další obchodní strategie, zdroje a články je možné najít na URL: Privileged Memberships

Publikuje

Vladimír Mikuša

Tento článek je možné jako celek volně publikovat za předpokladu zveřejnění autora a URL adres v patičce stránky pod čarou.

Napsat komentář

TRANSLATE

BelarusianCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFinnishFrenchGermanHungarianIrishMacedonianNorwegianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwedishUkrainian

Úvodní stránka

Kategorie

Archiv

Září 2017
Po Út St Čt So Ne
« Kvě    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Login

Video Web Wizard

Upgrade your Flash Player to version 8 to view this video! (Click here for the download)

Convert videos to web format

Porozumět Responderům

Porozumět autoresponderům

Nová e-kniha Porozumět autoresponderům spolu s 16 softwarovými produkty, grafikou a šablonami. Jen klik na obrázek a ZDARMA stáhnout!